12 Aralık 2013 Perşembe

İLK İNCELEME

Merhabalar... Bugün kullandığım ürünlerle ilgili ilk inceleme yazımı sizinle paylaşacağım, son 2 ayda Avon'dan aldıklarımı sizlere göstereceğim. Yanlış hatırlamıyorsam bunları Ekim ve Kasım kataloglarından sipariş vermiştim.





Hadi incelemeye başlayalım :)


Kalemtraş: Katalogta görür görmez hemen "siparişlerim" listesine eklendi. Çünkü benim kalemtraşım körleşmişti ve eskisi kadar iyi açmıyordu artık, göz kalemlerimin uçlarını kırmaya başlamıştı hatta. Bu kalemtraşın kapalı olması en çok hoşuma giden yönü, çünkü makyaj çantanıza kalem uçları dökülmüyor. Önceden ne kadar temizlersem temizleyeyim, hep makyaj çantama dökülürdü. Artık öyle bir şey olmuyor. Bu kalemtraş benden tam not aldı. Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı da 4 TL civarındaydı.





Color Trend Rujlar:

Bu 2 rujun benim için en önemli özellikleri; katalogta ve internet uygulamasında göründüğü gibi olmamaları...




Tangerine Dream:




Ben bu ruju katalogta gördüğümde ve Avon'un sanal makyaj atölyesinde manken üstünde denediğimde daha portakal, şeftali tonlarında gibiydi. 


Zaten adından da belli "mandalina rüyası", hem ben de öyle bir ruj istiyordum zaten.


Ama ruj elime geçtiğinde, nar çiçeğine benzediğini fark ettim. Ruju sürdüğümdeyse tam anlamıyla bir hayal kırıklığı yaşadım, çünkü aklımda böyle bir renk yoktu. Hem istediğim renkten alakasızdı, hem de çok parlak duruyordu. Ancak ilerleyen zamanlarda bu ruju dudağıma "pıt pıt" hareketlerle sürerek hafif renk katmak hoşuma gitti sayılır.


Elimde biraz kırmızımsı çıkmış ama dudağıma sürünce öyle olmuyor.



Passion:


Pembe bir ruj istiyordum ama biraz koyu ve fosforlu olmaması tercihimdi. Katalogta ve manken üstünde tam da öyle görünüyordu işte. 


Ama sonuç; başka bir hayal kırıklığı daha... Bu ruju da aynı diğeri gibi "pıt pıt" hareketler yaparak sürdüm. En azından böyle yapınca çok da fosforlu gibi durmadı. 


İlerleyen zamanlarda bu şekilde sürdükçe, bu ruja da alışmaya başladım.


Elimde rengi biraz koyu gibi görünüyor ama bu da sürünce öyle olmuyor.


-Her ne kadar istemediğim bir şey olmuş olsa da, bu 2 rujun rengi birbirlerine yakın oldu ama olsun artık :)

Bu 2 rujla birlikte, arkadaşıma da sipariş ettiğim için rujlar bana ucuza gelmiş oldu. Normalde rujların tanesi 6 TL idi. 3 tanesinin 14 TL'ye olduğu bir kampanya vardı ve ben de o kampanyaya dahil oldum. Yani rujların tanesi 4.50 TL gibi bir fiyata geldi.




Glimmerstick Diamonds Kalemler: 

Adından da belli olduğu gibi bu kalemlerin içinde ışıltılar var ve kesinlikle gün içinde gözlerinizin altlarına dökülme yapmıyorlar.


Sabah 06:00'da bu kalemi gözüme sürüp okula gidiyorum ve eve gelmem saat 20:00 oluyor. Yani 14 saat boyunca gözümde akmadan, (ne kadar gözümle oynarsam oynayayım) silinmeden gözümde kalmayı başarabiliyor.


Hatta bu kalemler silmek istediğinizde bile öyle kolay kolay çıkmıyor. Tam da benim istediğim gibi...


Bende "black ice" ve "emerald glow" olmak üzere 2 rengi var. 


Bu kalemlerin tanesi katalogta 13 TL idi. Ancak kampanyada 2.si 1 TL'ye geliyordu ve bu durumda 2 tanesi 14 TL oluyordu. Yani bu kalemlerin tanesi bana 7 TL'ye gelmiş oldu.


Kalemlerin kalıcılığının yanında benim için başka bir en önemli özelliği asansörlü (yani açılıp kapanabilen) bir yapıda olmaları.


Kalemler birazcık çabuk bitiyor gibi ama verdiğim paraya hiç acımadım doğrusu :)


Bu resimde elimle biraz dağıttım ve işte sonuç: Asla dağılmadılar...
(soldaki "emerald glow", sağdaki ise "black ice")




Hacim Veren Maskara:


Bu maskarayı zaten kirpiklerim uzun olduğu ve normalde (maskara sürmemişken) bile kirpiklerim gözlük camıma değdiği için kirpiklerimi fazla uzatmama gerek olmadığını düşündüğümden ve kirpiklerimin sanki birazcık seyrekleşmeye başladığımı fark ettiğimde almaya karar verdim. 


Bundan önce ise Max Factor'ün "2000 Calorie" adlı maskarasını kullanıyordum. Aslında bu yüzden maskara almak pek de aklımda yoktu açıkçası. Ama bu maskara gerçekten de hoşuma gitti. 


Hiç kirpiklerimi yapıştırmadı ve daha kalın gösterdi. Bu yüzden de her gün maskara sürmeye başladım. Bendeki rengi "Black". Yanlış hatırlamıyorsam bunun fiyatı da 6.50 TL civarındaydı.




Color Trend Eyeliner: 


Bunu neden aldığıma dair gerçekten hiçbir fikrim yok :). Sanırım gerçekten de makyaj alışverişine acıkmışım :). Ama morumsu, pembemsi bir göz kalemi isteyip de bulamadığım için olabilir belki de. 


Gerçekten bu da çok ama çoook zor çıkan bir eyeliner. Bendeki rengi "purple rose". Bunu iyice sileyim derken gözümün kenarını hep tahriş ettim. Ondan sonra da bir daha hiç sürmedim.


 İlk başta sürdüğünüzde çok ıslak geliyor ama 5-10 saniye sonra kurumaya başlıyor ve 1 dakika sonra artık dokunsanız da hiç dağılmıyor. Şimdi bunun siyahını bulsam, hemen atlar alırım :). 


Yanlış hatırlamıyorsam bunun fiyatı da 6 TL civarındaydı.


Avon'dan aldıklarım bu kadardı. Ama bir şey söylemek istiyorum : Avon'un internet sitesinde 2-3 ay önce"mega effects maskara" formunu dolduran herkese ücretsiz olarak o maskarayı gönderme kampanyası vardı. Ben de ona katıldım, ancak maskaramı göndermediler ve gönderim aşamasında birçok kişiden de karışıklık olduğunu öğrendim. Yanlış kişilere, yanlış isimlerle kargolar gitmiş. Ben de geçenlerde Avon'a maskaramı sorunca, bana yeniden göndereceklerini söylediler. Umarım o da en kısa zamanda gelir. Denemek için sabırsızlanıyorum...



Belki elimdeki ojenin rengini merak edenler olabilir. Onlar için söyleyeyim : Rapsodi'nin 108 numaralı ojesi.



Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder