26 Aralık 2013 Perşembe

SONUNDA "AVON MEGA EFFECTS MASKARA"M GELDİ !

Herkese merhabalar... :)

En sonunda her ne kadar heyecanla beklesem de bana bir türlü gelemeyen Avon kargom geldi  ^_^

Küçücük bir maskara için kocaman bir paketi karşımda görünce açıkçası çok şaşırdım.






Çok tatlı bir kutusu var.



Bendeki renk "blackest black"



Hatta kutunun içinden kullanım kılavuzu bile çıktı ama ben heyecandan fotoğraflamayı unuttum  :)
Çünkü çok uzun bir süredir bu maskarayı bekliyordum. Hatta bir önceki yazımda bu maskarayı nasıl kazandığımı da yazımın son kısımlarında yazmıştım. Yazı için buraya tıklayın. Şunu da belirteyim: Avon'la bana bu maskarayı göndermeleri için tam 3 kez irtibata geçmek zorunda kaldım. Kargo gönderimleri gerçekten zayıf ama maskaram sonunda bana geldiği için daha fazla sinirlenmesem iyi olacak galiba.



Pembe kapağı açınca maskaramıza yavaş yavaş ulaşmaya başladık demektir.



Şimdi de sapı sağa sola sallayarak maskaramıza kavuşuyoruuuz...



Maskaraya ulaştık sonunda ama bin bir zahmetle. Matruşka bebekler gibi :)



Şimdi de fırçasına yakından bakalım.



Fırçanın uçları plastik.



Sapı da 180 derece dönebiliyor. Şimdi ise gözümdeki duruşuna bakalım.



Bir gözüme maskarayı sürdüm, diğerine ise sürmedim. Bu gözümde maskara yok.



Bu gözüme ise tek kat uyguladım.



Aynı gözüme ikinci katı uyguladığımda ise böyle görünüyor. Ama geç kuruyor. Aceleniz varsa eğer, bu maskara sizin için uğraştırıcı olacaktır. Yine de buna rağmen gözümdeki duruşu benim çok hoşuma gitti.

Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle. Kendinize iyi bakın... :)

4 yorum:

  1. Yeni olduğu için maskaralarda geç kuruma ve yapıştırma problemi oluyor. 2-3 dk ağzını açık bırakmanı öneririm canım o zaman cıvık yapısı gitmiş oluyor :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim canım tavsiyen ve güzel dileğin için :)

      Sil
  2. Bana da gelmedi kargo ya sinir oldum bende şimdi :) sana gelmesi çok güzel ben öyle kaldım olsun kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müşteri hizmetlerini 2 defa aradım artık en sonunda yolladılar :)
      sen de öyle yapabilirsin :)

      Sil