27 Haziran 2014 Cuma

FLORMAR PASSIONATE DOTS İNCELEMELERİ

Çoook uzun bir aradan sonra yeniden blog alemine döndümmmm... ☺

Öncelikle bu uzun gecikme yüzünden özür dileyerek yeni yazıma başlamak istiyorum. Bu yazımda sizlere 29 Ekim 2013 yılında Flormar'ın facebook üzerinden düzenlediği çekilişin sonucunda kazandığım ve birkaç iş günü içinde hemen bana ulaştırdıkları Passionate Dots serisinin birkaç ürünü hakkında yorumlarımı sizle paylaşmak istiyorum. Bu seride bana küçük bir makyaj çantası içinde gönderilen biri lacivert, biri kırmızı olmak üzere 2 tane oje, 1 jel eyeliner, 1 tane kahverengi ruj ve 1 adet 8 renkli far paletinden bahsedeceğim.






Makyaj malzemelerine yakından bakacak olursak ;


Farlar ışıltılı. Renkler çok iştah açıcı gibi görünse de far bazıyla da uygulasanız dahi çok kısa bir sürede uçup gidiyor. Asla dayanmıyor. Pigmentasyonları çok zayıf.


Kahverengi ruj ise çok sık kullanacağım bir renk değil. Sürümü de zor, katı bir yapıda ve mat bir bitişe sahip.


Eyeliner ise harikaydı benim için. Tabi ilk zamanlar. Sürümü çok güzel, üstelik jel bir yapıda olması benim için çok iyi. Çünkü böyle bir eyeliner denemek istiyordum zaten. Ancak bu eyeliner daha kavanozun 4'te 1'i bile bitmeden bana alerji yaptı. Gözüme sürdüğüm yerler kızardı ve şişti. Ben de uzun bir süre eyeliner sürmedim gözümün rahatlaması için. Şimdi ise bunu bıraktım ve Golden Rose'nin dipliner'ini kullanıyorum. Tabi keçe uçlu ve likit olduğu için fırçadan sonra sürmesi zor geliyor ama olsun. Şimdilik bana yetiyor. Zaten yazın her gün dışarıda olmadığım için çok sık makyaj yapmam gerekmiyor. Ama tabi okul zamanlarımda her gün kullanıyorum.

Bu da Flormar Passionate Dots Eyeliner'in gözümdeki duruşu :
Sürüp dışarı çıktım, eve geldiğimde ise hala gözümde duruyordu.




Ben bu ürünleri uzun süre boyunca kullanıp kesin olarak fikir sahibi olmak istedim. Yazımın gecikme nedenlerinden biri de budur.

En azından bu ürünleri deneyimleme fırsatım olduğu için çok mutluyum. Flormar'a çok teşekkür ediyorum. Tabi şansıma da... ☺


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder