23 Temmuz 2014 Çarşamba

BİR TÜRLÜ YAZMAYI BECEREMEDİKLERİM

Yeniden merhabalar...

Bu yazımda size yılbaşı alışverişimi ve anneler günü alışverişimden payıma düşenleri kısaca bahsedeceğim. Bir baktım ki resimleri çekmişim, yazımı yazmışım ama yazıyı taslak kısmında bırakmışım, yayınlamayı unutmuşum ve bu yazının üstüne birkaç yazı yayınladığım halde fark etmemişim bile nedense. Ürünleri uzun uzun anlatıp sizleri sıkmak istemiyorum. O yüzden önceden yazmışım olduğum yazımı biraz kırptım. Hadi başlayalım...





Gratis'ten Essence'nin "I Love Stage" adlı far bazını aldım. Yanlış hatırlamıyorsam indirimli olarak fiyatı 6 TL civarındaydı. Aslında ben oraya The Balm'ın "Put A Lid On İt" adlı far bazını almaya gitmiştim ama ellerinde kalmadığı için ve ben de daha fazla beklememek için bunu aldım. Çok aşırı övülecek bir far bazı değil belki ama gerçekten işe yarıyor. Hiç kullanmamaktan tabi ki daha iyi. Şimdi elimdeki duruşunu göstereceğim. 



Üstte farın bazsız hali var. Altta ise far bazı uygulanmış hali. Sanırım aradaki fark belli...




Bu da yere düşüp kırılan fırçamın yerine Gratis'ten aldığım yeni fırçam. Bunu da 8 TL civarında bi fiyata almıştım indirimli olarak.










French manikür yapmak için koyu beyazım kalmamıştı ve ben de görür görmez aldım. Diğer rengi de daha doğal olur diye almıştım ama beklediğimden daha turuncu-koyu çıktı. Bir tanesinin fiyatı 1.50 TL civarındaydı galiba.




Gelelim ruja. Loreal'in 210 numaralı "That's Mauvie" adlı ruju. Bu ruju nedense çok beğenerek aldım. Şimdi o kadar da güzel gelmiyor. Sanırım bunun nedeni çok fazla kullanmamdan kaynaklanıyor. ☺ Eldeki duruşu böyle. Işıktan dolayı biraz koyu çıkmış ama. Dudaktaki duruşu ise şöyle :



Üstteki flaşlı, alltaki ise flaşsız çekim. Ancak ruj ikisinde de gerçek renginde çıkmamış. Bu ruju da %50 indirimden 5 TL'ye almıştım.









Bu da bir diğer indirimden elime geçenler... ☺

Rival de Loop'un ilk defa bir ürününü deneme fırsatı elde ettim. 4'lü allığını indirimden 12 TL gibi bir fiyata almıştım. Ancak bu üründen hiç memnun kalmadım çünkü pigmentasyonu çok zayıf. Suratınızda 1-2 saat durabiliyor en fazla.

Maybelline'nin Affinimat fondötenini de almayı istiyordum. Çünkü benim cildim yağlı. Ancak bu ürünü yüzünüze ne kadar yedirirseniz yedirin kabuk kabuk görüntüden kurtulamıyorsunuz. Üstelik makyaj öncesinde yüzünüzü ne kadar nemlendirseniz bile sonuç değişmiyor. Beklediğimden kötü çıktı yani. Bunu da %50 indirimden 10 TL gibi bir fiyata almıştım.

Bebak Acıbadem'in makyaj temizleme sütünü ve mendilini de aldım. Aslında en başından beri bunu denemek istiyordum fakat Loreal'in Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyunu kullanıyordum.


Bu da bahsettiğim makyaj temizleme suyu :


Gördüğünüz gibi bitmesine çok az kaldı. O yüzden ben de değişiklik yapayım dedim.



Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Bir sonraki yazımda görüşmek üzereeee.... ☺



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder