27 Temmuz 2014 Pazar

İLK WATSONS ALIŞVERİŞİM VE WATSONS KARTIM


Watsons'a daha önce uğrama fırsatı bulamamıştım ancak geçtiğimiz haftalarda gidip minik bir ısınma alışverişi yapayım dedim. Birer tane dudak kalemi ve göz kalemi aldım. İkisini de Flormar'dan seçtim ve yanlış hatırlamıyorsam ayrı ayrı 4'er TL ödedim. İlk izlenimime göre ikisiyle de mutlu olacağız galiba :) .




Madem Watsons'a gittim, kart çıkarmadan da dönmeyim dedim ve kartımı da çıkarttım. Eve gelince de aktivasyon işlemlerimi yaptım ve kartımı bir sonraki alışverişime sakladım.


Kartın nasıl aktive edileceği, puanlara dair bilgiler, hangi ürünlere ne kadarlık indirim kuponları verdiği ile ilgili çeşitli bilgilerin içinde bulunduğu broşür de çıktı. 




Dediğim gibi bu geçtiğimiz haftalarda yaptığım alışverişti. İlerleyen zamanlarda bayram alışverişimi de paylaşacağım. Bir sonraki yazımda görüşene kadar mutlu günler... ☺


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder