27 Temmuz 2014 Pazar

RUJ KOLEKSİYONUM

Bugün elimde olan bütün rujları, nemlendiricileri size göstermeye karar verdim. Çok fazla ruj hastası değilim tabi ama yine de elimdeki rujlara bakıldığında fazla gibi geliyor. Bu, bendeki rujların toplu görüntüsü:







1. Maybelline Hydra Extreme (210/That's Mauive)


Bu ruju yılbaşı indiriminde Rossman'dan 5 TL gibi bir fiyata almıştım. Çok da severek kullanıyorum. Yumuşacık bir yapısı var. Altına nemlendirici sürmeye pek fazla gerek de kalmıyor. Sabahtan akşama kadar dudakta kalmasa bile 3-4 saat idare ediyor. Rengi lilamsı mat bir pembe. Aşırı mat olmasa bile neden mat diyorum peki? Çünkü bu serideki rujlar çok ışıltılı ya da sedefli. Ben de daha mat rujlardan hoşlanıyorum. Bu rujun çok hafif güzel bir kokusu var. Bu seriden yine mat bir renk daha almak istiyorum. Özellikle de bordomsu bir renk.






2. Avon Colortrend (Tangerine Dream)


Bu rujları ilk Avon siparişimde istemiştim. Hafif turuncumsu, ışıltısız, pembeli bir renk. Yapısı pek yumuşak değil. Ancak rengi hoşuma gidiyor ve elimdeki tek turuncumsu ruj.






3. Avon Colortrend (Passion)


Bu ruj da diğerine göre daha koyu pembe ve ışıltısız. Bu seri de dudakta 3 saat civarında kalıyor ve bazen çok fazla iz yapıyor dudağın iç tarafında. Ama yine de renklerine kanıp katalogtan alıyoruz tabi.






4. Nivea (390)


Bu da elimdeki tek Nivea rujum. Çok önceden elime geçmişti. O zamanlar ışıltılı, sedefli rujlara heves ederdim ancak şimdi çok fazla yakıştıramıyorum kendime. Simli bir lila. Çok fazla renk verdiği de söylenemez elime bakınca ama dudakta biraz daha belirgin.Kokusu güzel.






5. Flormar Passionate Dots (PD 25)


Bu ruj, Flormar'ın yarışmasının sonucunda elime geçmişti. Çekiliş ile yarışmayı kazanmıştım. Bana gönderilen paketten bu ruj çıkmıştı. Rujun kokusu inanılmaz güzel. Biraz katı bir ruj, sürümü de o yüzden zorluyor biraz. Altına kesinlikle nemlendirici sürülmesi gerektiğini düşünüyorum.






6. Flormar Dudak Kalemi (Waterproof Lipliner/201)


Bu dudak kalemini bir önceki yazımda anlattığım gibi ilk Watsons alışverişimden almıştım. Rengi nude, yani çıplak dudak dediğimiz renkte. Ben bu tarz mat bir ruj istiyordum ancak çok da fazla yakıştıramadılar bana. Yine de ben de alışırım belki diye dudak kalemi almayı tercih ettim. Kalem tek başına sürülünce sert geliyor. Altına nemlendirici sürerek kullanıyorum ben de. O zaman yumuşacık bir yapısı oluyor. Çok hoş bir kokusu var.






7. Nemlendiriciler


Resimde gördüğünüz sırayla Golden Rose, Nivea ve yine Nivea kullandım. Ancak şunu söyleyebilirim ki içlerinde hem nem verme, hem renk verme, hem de hafiflik açısından kesinlikle Golden Rose öneririm. Dudağınızda varlığını hissetmiyorsunuz bile. Asla yapış yapış olmuyor. Hepsi çok güzel kokuyor ve tat veriyor.




Bu nemlendiricileri de kuzenim hediye etmişti. Gratis'ten almış. Ancak bunlar dudakta yapış yapış bir his bırakıyor. O yüzden çok az kullandım. Kokuları meyve gibi.



İlkinin rengi kahverengi, diğeri ise koyu pembe bir renk. Işıltılılar.

                      





8. Lipgloss


Bu parlatıcıyı seneler seneler evvel daha küçük bir ergen iken bir marketten almıştım ☺. O zamanlar ben daha koyu bir renk almak isterken annem bana bu rengin daha çok yakışacağını söylemişti. İlk zamanlar çok üzülmüştüm istediğimi alamadığım için ama sonradan kullandıkça anladım ki yine anneler her zamanki gibi haklıdır !☺. Şimdi ise bu tarz bir parlatıcı bulamadığım için bitecek diye korkuyorum, kıyamıyorum kullanmaya. Ucunda sünger bir aplikatör var. Bu da sürmeyi çok kolaylaştırıyor. Çok fazla yapışıklık hissi bırakmıyor ancak yine de çok hafif bir yapışıklık mevcut.







Elimde numarası ve markası silinmiş olan bazı eski rujlar da var. Bunları da sizlere göstermek istiyorum.


Bu ruj çok cırt bir kırmızı. O yüzden çok hafif sürmek gerekiyor. Kokusu da çok güzel.




Bu ise daha bordo gibi görünen ama aslında sürüldüğünde kırmızıya kaçan bir pembe. Bunun da kokusu çok güzel.




Bu da cırt bir pembe. Ama çok tatlı duruyor. Işıltılı ve bunun da kokusu çok güzel.



Sizin en sevdiğiniz rujlar neler?, ne tür renklerden hoşlanıyorsunuz?
Yorum olarak bırakmayı unutmayın ☺
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder