2 Ağustos 2014 Cumartesi

BAYRAM ALIŞVERİŞİM 1 (WATSONS)

Bugün de sizlere ilk olarak Watsons'tan yaptığım bayram alışverişimi göstereceğim. Gerçekten istediklerimi alabilmenin mutluluğu içindeyim. Gerçi almak isteyip de orada bitmiş olan ve benim alamadığım ürünler de oldu tabi. Ama ciddi anlamda kozmetiğe doydum bu bayram indirimlerinde. Bunu Gratis ve Rossman'dan yaptığım alışverişleri de okuyunca anlayabilirsiniz ilerleyen günlerde. Şimdi aldıklarıma geçelim. Aldıklarımın toplu görüntüsü bu şekilde :







1. Maybelline BB Krem


Elimde Garnier'in karma ve yağlı ciltler için olan ince uzun tüplü BB kremi olduğu için bunu açmak istemedim. Ancak rengi, cildime tam uyumlu. Medium rengi. Benim cildim karma ve yağlı olduğu için bu tip ürünler bana iyi geliyor. Bu krem bana %40 indirimle birlikte 12.60 TL'ye geldi.






2. Rimmel London Stay Matte Makyaj Bazı

Ne zamandan beri bir baz almayı istiyordum ancak hangi bazı alacağımı bilmiyordum. Watsons'ta bu bazdan tek bir tane kaldığını görünce hemen almaya karar verdim. Fiyatı %40 indirimle 9 TL.


Baz, beyaz renkte ancak sürüldüğü zaman şeffaflaşıyor ve ciltte kadifemsi bir his bırakıyor. Bu baz da serinin adından da belli olduğu gibi karma ve yağlı ciltler için tasarlanmış.


Bu resimde şeffaflaştığını görebilirsiniz :





3. Rimmel London Stay Matte Pudra

Sıra geldi uzun zamandır "almalıyım" dediğim o meşhur pudraya.


Ben 001 Transparent rengini aldım. 


Bakıldığında çok açık bir renk gibi görünüyor.


Ancak bu sizi yanıltmasın. Sürüldüğünde cildinizin rengini alıyor. Bunun da fiyatı 9.60 TL





4. Watsons Blender Foundation Sponge

Gelelim aldığıma enn ama ennn mutlu olduğum ürüne.


Ben Gratis'e de gitsem Watsons'a da gitsem hiç bu süngeri bulamıyordum. Ancak bu sefer bulur bulmaz bir tane kaptım.


Fiyatı 10 TL. 


Dipnot : Sünger beklediğimden küçükmüş aslında ☺.



Bir sonraki bayram alışverişi ile ilgili yazım, Gratis'ten aldıklarıma dair olacak. Görüşmek üzere...


2 yorum:

  1. Canım güle güle kullan aldıklarını :) Bazın yorumlarını bekliyorum senden. Bir de süngeri biraz pahalıya almışsın sanki indirimde değil miydi acaba, Gratiste 6-7 TL civarında indirimle 3-4 TL'ye geliyor çok şaşırdım 10 TL diyince :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım :)
      Bazı 1 kere kullanma fırsatım oldu şimdilik. Ancak ilk izlenimde benim hoşuma gitti. Makyajın kalıcılığında artma oldu gerçekten. Biraz daha kullandıktan sonra detaylı bir yazı yazmayı düşünüyorum zaten. Süngerde indirim yoktu. Zaten ben Eklips'in süngerini de hiç bulamadım Gratis'lerde. Gittiğimde hep bitmiş oluyordu. Bu sefer de elimde artık bir tane sünger olsun diye alıverdim. Çok aramıştım çünkü ben. İndirimi beklesem yine bulamayacaktım, eminim :)

      Sil