10 Ağustos 2014 Pazar

BAYRAM ALIŞVERİŞİM 3 (ROSSMANN)


Bu yazımda sizlere Rossmann'dan aldığım ürünleri göstereceğim. Aldıklarımın toplu görüntüsü şu şekilde:


Bebak Acıbadem'den makyaj temizleme mendili, Maybelline Hydra Extreme serisinden bordo bir ruj ve 3 tane Maybelline Baby Lips aldım.





Bebak Acıbadem'in bu makyaj temizleme mendilini cildimdeki fondöten, bb krem tarzı ürünleri çıkarmada çok severek kullanıyorum. İndirimde 3 TL olduğunu görünce hemen yedekledim.





Ne zamandır almak isteyip de bir türlü benim istediğim rengini bulamadığım için almayı geciktirdiğim Baby Lips'lerden 3'er tane kaptım hemen. Ancak bu sefer de Pink Punch rengini bulamadığım için üzüldüm biraz ama bunları deneyene kadar belki başka bir indirimde denk gelirim ona da. Tek bir tanesinin fiyatı 2.95 TL. Dipnot olarak belirtmeliyim ki Gratis ya da Watsons'larda Maybelline indirimi olduğunda Baby Lips'lerde indirim olmuyor. Ancak Rossman böyle indirim yapıyor sadece.




Gelelim aşık olduğum ruja. Ben bu seriden 2 ruju çok sevdim gerçek anlamda. Biri bu yazımda da bahsettiğim 210 numaralı "That's Mauive" rengi. Diğeri de yeni aldığım 590 numaralı "Burgundy" rengi.


Bu seri yumuşacık yapıyor dudakları ve gerçekten çok da güzel renk veriyorlar.


Tam istediğim gibi bir rengi de bulunca hemen kaptım. Çok hoş bir bordo. İçinde biraz kahverengilik, çok hafif bir pembelik barındırıyor sanki belli belirsiz. Bu yazımda anlattığım gibi Maybelline Hydra Extreme serisi genel olarak simli rujlardan oluşuyor. Ben de mat ruj sevdiğim için ve istediğim rengi bulduğumdan dolayı hemen aldım.


Siz bayram indirimlerinden neler aldınız? Yorum olarak bırakabilirsiniz.
Kendinize iyi bakın. Sevgiler ☺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder