5 Ağustos 2014 Salı

GRATİS KARTIM VE BAYRAM ALIŞVERİŞİM 2 (GRATİS)


Sıra geldi Gratis alışverişime...



Ben bu Gratis alışverişimde Benri'nin peeling etkili makyaj temizleme pamuğunu, Maybelline Colossal Volum Express Cat Eyes maskarasını, The Balm'ın çift taraflı Give Crease a Chance isimli far fırçasını ve Nude Tude Far Paleti'ni aldım.


Almak istediğim kare pamuğu bulamadığım için bunu alıp denemek istedim ben de. Pamuğun üstünde küçük küçük partiküller var. Açıkçası gerçekten peeling etkisi olup olmadığını da merak ettiğim için bir şans vereyim dedim. Fiyatı 2.20 TL.


Ben bu maskarayı biraz ani bir kararla almış gibi hissediyorum kendimi. Çünkü biraz aceleye geldi. Ancak gerçekten birçok kişi gözümde bu maskarayı görünce çok beğendi. Fiyatı 12.50 TL. İlerleyen zamanlarda bir makyaj yazısı da gelecek zaten bu ürünlerle ilgili.


Elimdeki far fırçalarının performansından çok memnun değildim ben. Hazır bayram indirimi de varken bu fırçayı almak istedim. Bir tarafı geniş uçlu, diğer tarafı da karıştırma işine yarayan bu fırçayı çok sevdim ben daha şimdiden. Fiyatı 15.25 TL.


Ve gelelim en çok almak istediğim palete. Ben çok fazla renkli makyaj yapmayı sevmediğim için bu üründeki renklerin bana fazlasıyla yeteceğini düşündüğüm için bu paleti aldım.


Bu paletle de ilgili bir inceleme yazısı gelecek zaten. O zaman alınan ürünlerle yaptığım makyaja da bakabilirsiniz. Fiyatı 34.25 TL.




Bu da Gratis kartım.


2 yorum:

  1. güle güle kullan canım :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil