21 Ağustos 2014 Perşembe

THE BALM "GİVE CREASE A CHANCE" ÇİFT TARAFLI FAR FIRÇASI

Merhabalar :)

Bugün sizlere uzun bir aradan sonra inceleme yazısı yazacağım. Bugünün konuğu The Balm'dan çift taraflı bir far fırçası : "Give Crease a Chance". Bu fırçayı Gratis'in bayram indiriminden %50 indirim ile almıştım. 15 TL gibi bir fiyatı vardı.




Ben bu fırçayı elimde olan far fırçalarının performansı yetersiz gelmeye başlayınca ve karıştırma fırçası edinmeye karar verdiğimde aldım. İlk aldığım günden beri hep kullandım. O kadar çok sevdim ki hatta artık elimin gittiği tek fırça bu oluyor.


Fırçanın büyük tarafı tamamıyla göz kapağınıza oturuyor ve çok iyi bir biçimde farı homojen bir şekilde dağıtmanızı sağlıyor.


Diğer tarafı ise farları karıştırma (blending) görevi yapıyor ve göz kapağınızın katlanma (crease) kısmına farların geçişini sağlamak, göze derinlik katma amacıyla kullanılıyor.


Elinde tek bir far fırçası olsa hangisini seçerdin deseler ben kesinlikle bu fırçayı seçerdim. 
Siz de bu fırçayı beğeniyor musunuz? Yorum olarak bırakabilirsiniz.
Sevgiler... ☺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder